Job 2 van 4


Report this listing

Solliciteren



2nd Line Support Officer


Functie

Werk je mee aan de toekomst van betalen?

Ons internationale bedrijfsonderdeel CCV Small en Medium Enterprises (SME) richt zich met een gestandaardiseerd aanbod in betaaloplossingen op de kleine en middelgrote ondernemers in België en Nederland. Kan jij als geen ander snel schakelen en vind je het een uitdaging om technisch inhoudelijke vragen op te pakken? Als Customer Support Officer 2nd Line ben jij de expert en sta je jouw collega’s en klanten te woord. Ben jij communicatief vaardig en weet je de juiste prioriteiten te stellen? Dan leren we je graag kennen!

Wat doe je als Customer Support Officer 2nd Line?

Als Customer Support Officer 2nd line ben jij een specialist en heb je detaillistische, met name, technische kennis op het gebied van betaaloplossingen!

Je bent het aanspreekpunt voor jouw 1st line collega’s bij vragen van klanten waarbij diepere kennis nodig is of waarvoor een uitgebreide analyse moet plaatsvinden. Jij zorgt ervoor dat 1st Line het juiste antwoord kan geven aan onze klanten of neemt de klant en het vraagstuk over om verder te analyseren en het antwoord terug te koppelen aan onze klant. Uiteraard zorg je er dan ook voor dat de bijbehorende administratie en de eventuele wijzigingen goed worden vastgelegd in onze systemen.

Indien er kennisbehoefte is bij het 1st Line team, signaleer je dit bij de correcte afdeling om de kennisbank of trainingen/coaching up te daten. In geval van korte (technische) vraagstukken mag je zelfstandig instructies geven of een korte training verzorgen i.s.m. de afdeling Training & Quality Management.

Bij het ontwikkelen en testen van nieuwe producten neem je deel aan pilots en projecten. Je levert input voor verbeteringen en doet begeleiding tijdens bij implementaties.

Je promoot daar waar mogelijk, bij zowel klant als collega, actief het gebruik van onze onlinekanalen. Als je merkt dat er daar informatie ontbreekt, dan zorg je er samen met jouw collega’s van Business Excellence voor dat deze content wordt gemaakt en online wordt gezet.

Om onze klanten zo goed mogelijk te kunnen helpen gaan we in de komende periode veel processen automatiseren en digitaliseren. We hebben jouw input nodig om dit zo goed mogelijk in te kunnen richten.

Samen met je team ben je verantwoordelijk om bepaalde doelstellingen te behalen. Denk hierbij aan het behalen van vastgestelde servicelevels en doelstellingen op het gebied van klantentevredenheidsonderzoeken maar ook het wijzigen en verbeteren van huidige processen binnen jouw afdeling.

Jouw profiel

Je hebt goede communicatieve vaardigheden en een groot inlevingsvermogen. Als een klant of collega belt, weet je snel in te schatten wat er aan de hand is en voel je je verantwoordelijk om een goede oplossing te vinden. Je hebt grote affiniteit met technische probleemstukken en bent analytisch ingesteld.

Wat je meeneemt:

Een afgeronde opleiding in informatica of gelijkaardige ervaring in de sector.

Een Bachelor is een plus maar geen must

Je bent proactief, resultaat- en klantgericht

Je bent administratief, organisatorisch en communicatief sterk

Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en je kan je ook uitdrukken in het Frans, al hoeft dat niet perfect te zijn. Kennis van het Engels is ook handig.

Je bent behulpzaam en in staat om complexe ideeën toe te lichten in begrijpbare taal aan mensen met een minder technische kennis

Je hebt goede analysevaardigheden en de creativiteit om dé oplossing te vinden voor klanten en jouw collega’s

Je bent een echte teamspeler die collegialiteit hoog in het vaandel draagt

  • Medewerkers opleiden in vaktechnieken
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
    De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • Argumenten, scripts, instructies voor verkoophandelingen, ... uitwerken
  • Bijstandsoplossingen uitwerken (pechverhelping, repatriëring, ...)
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • Behandelt: Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)

Aanbod

Iedere dag maken wij miljoenen betalingen mogelijk. Daar zijn we trots op. Om dat te realiseren zijn we innovatief én betrouwbaar tegelijk. We sleutelen in de voorhoede aan de nieuwste technologie, maar staan ook met beide benen in de maatschappij. En dat zie je in je nieuwe werkomgeving. We zijn ambitieus, gericht op de toekomst, open en collegiaal. Vol vertrouwen in elkaar.

Bij ons werk je:

Vanuit het kantoor in Ieper, gecombineerd met thuiswerk indien gewenst

In een 40u-week waardoor je 12 extra dagen vrij bent per jaar naast het standaard verlof. 4/5 werken kan ook.

In flexibele werktijden (in overleg) voor een marktconform salaris, extralegale voordelen en een thuiswerkvergoeding

In een aangename werksfeer met enthousiaste en behulpzame collega’s

Wekelijks vers fruit en maandelijks een attentie of activiteit van ons personeelscomité

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht